JÁTÉKLAP - BÉTA verzió

Online társasjáték

Üzenő / Chat



Az üzenő használatához regisztrálnod kell magad!
Regisztrálj most!

Magellan


(Még senki nem értékelte)

Információk

Szerzô Lehmann, Thomas
Játékidô 45 perc
Játékosok száma 3-6 fô
Alsó korhatár 12
Mechanika aukció, licitálás (senki többet? harmadszor!)
Kategória középkori (középkorban játszódik)
gazdasági (nyersanyagok gyűjtögetése, optimális felhasználása, befektetése)
felfedezős (nem az ágy alatti szellemeket)
Kiadó Rio Grande Games,Hans im Glück
Egyéb nevek Pizarro & Co

Képek

Játékszabályok

Játékszabály neve Feltöltés dátuma Feltöltötte Link
Magellan játékszabály 2008-11-06 BiduLetöltés

Leírás

Ez a nagy felfedezők játéka: a merész utazóké, kapitányoké és navigátoroké, mint Marco Polo, Vasco da Gama, Kolumbusz Kristóf, Francisco Pizarro, James Cook, és természetesen Ferdinand Magellan, akik új, ismeretlen országokat és földrészeket fedeztek fel, és kitágították az \\\"ismert világ\\\" határait. A játékosok ama királyokat személyesítik meg, kik kapitányaikat a világ minden sarkába elküldik új földek felkutatására - és persze az ottani, mérhetetlen kincsek megszerzésére. Emellett mind igyekeznek saját maguknak megnyerni a legjobb, legmerészebb kapitányokat. Minden felfedezőnek megvannak a saját erősségei és gyengéi; ráadásul, mint általában minden tengerész, hűségük éppoly ingadozó, mint a hajó alattuk, és könnyen átpártolnak egyik királytól a másikhoz. És mennél tovább tart az út, annál nyugtalanabbak e felfedezők...(A portugál navigátor, Ferdinand Magellan - vagyis Fernao de Magalhaes - 1519-ben indult el öt hajójával, hogy megtalálja Dél-Amerikánál az Atlanti- és a Csendes-óceánt összekötő átjárót. Útjáról ugyan nem tért vissza, ám egy hajója igen, és így az ő nevével kapcsolódott össze a Föld első körbehajózása.)A játékosok királyokat személyesítenek meg, akik a legjobb, legmerészebb felfedezőket csábítják magukhoz - aranyakkal, természetesen. Kolumbusz, Magellan és társaik pedig a legtöbbet ígérők kedvéért kihajóznak a tengerekre.A játék három fázisból áll. Az I. fázisban minden felfedező három hajóval elhagyja Európát. Útjukat számtalan veszély és viszontagság nehezíti - így a II. fázisban már csak két hajójuk marad. Végül, a III. fázisban, egy hajójukkal célt érnek. Minden felfedezőnek megvannak a saját erősségei és gyengéi, és királyuknak győzelmi pontokat, aranyakat, valamint esetlegesen további cselekedeteket biztosítanak.A játékot az a játékos nyeri, akinek a játék végén a legtöbb győzelmi pontja van.

Bidu