|
Információk
|
Képek
|
Játékszabályok
|
Leírás
A XVIII. század elején India könnyű prédává vált a kormányzásra áhítozók számára. A Nagy Mogul 200 évig tartó uralma összeomlott, de még mindig volt némi hatalma. Elérkezett az ideje annak, hogy a maharadzsák és a hercegek vegyék át az indiai szubkontinens feletti ellenőrzést. A játékosok jó stratégiával és ravaszsággal szerezhetnek befolyást Észak-nyugat India fölött, provinciáról provinciára, városról városra haladva.A legsikeresebb játékos (a győztes) az, aki a legpompássabb palotákat hozza létre és a legnagyobb hatalmat birtokolja a játék végén. A tábla 12 indiai provinciára van osztva. A játék során a játékosok mindegyiket csak egyszer látogathatják meg. Egy ilyen alkalommal a kártyáikat használva versenyeznek az adott provinciában megszerezhető befolyásért. mindegyik látogatás több körből áll, és minden körben kijátszhatnak a játékosok 1 vagy 2 kártyát, vagy kivonják magukat a látogatásból.Mikor egy játékos visszavonul, az addig kijátszott kártyáit összehasonlítja az ellenfeleiével: az nyeri el a befolyást, akinek több jelkép van a kártyáján, mint a többieknek.Két fontos cél van: elnyerni a jogot, hogy kormányozza a provinciát, amelyik elefánttal van jelölve, hozzátéve a provincia gazdasági hatalmát is, a másik pedig, irányítási jogot nyerni a kiemelkedő erők fölött (mint pl.: török vezír;szerzetes).
Bidu
|
|
|
Vélemények a játékról
|