|
Információk
|
Képek
|
Játékszabályok
|
Leírás
Tisztítsd meg a dzsungeltől Tikal romjait templomokhoz és kincsekhez vezető titkos ösvényeket keresve.
A felfedezős játék alapja Tikal, a Guatemalában található maya rom. Minden játékos egy expedíció vezetője, amely Tikal felfedezésére törekszik titkos ösvényeket keresve, amik a templomokhoz és értékes kincsekhez vezetnek, melyek több, mint ezer éve rejtve vannak. A játékosok a négy pontszerző kör alatt pontokat kapnak minden egyes feltárt kincsért és templomért, melyet birtokol. A kincsek is és a templomok is gazdát cserélhetnek. Az az expedíció, amelyik a legtöbb pontot gyűjti Tikal felfedezésével, megnyeri a játékot.
A játékosok minden körben licitálnak egy cserépre, amit abban a körben elhelyeznek. Néhány templomot tartalmaz, mások kincseket. De a licitálás fájdalmasan érinti a játékosokat, mivel a győzelmi pontjaikat használják erre.Egy játékos a saját körében elkölthet 10 akciópontot: mozgathatja a bábuit, hogy templomokat tárjon fel, követelhet kincset, vagy elfoglalhat egy területet ami győzelmi pontokat ér egy pontozó körben.
A mozgásra költhető pontokat a hatoldalú cellákon álló kövek száma határozza meg, amelyeken keresztül a bábu közlekedhet. Nagyobb értéket képviselnek az ún. Kincssorozatok, mint az egyszerűbb típusúak. A templomok a pontozás nagy központjaivá válhatnak, különösen akkor, ha a játékos elkölt 5 akciópontot arra, hogy bábut helyezzen el a templomon "lecövekelve". Így a játékos számára pontozáskor aranybányává válik a templom.
Bidu
|
|
|
Vélemények a játékról
|