JÁTÉKLAP - BÉTA verzió

Online társasjáték

Üzenő / Chat



Az üzenő használatához regisztrálnod kell magad!
Regisztrálj most!

RoboRally


(A játéklaposok szavazatai alapján)
8.0
(1)

Információk

Szerzô Garfield, Richard
Játékidô 120 perc
Játékosok száma 2-8 fô
Alsó korhatár 10
Mechanika egyidejű játékos akciók (ez az igazi móka!)
Kategória versenyzős (mindent megteszek hogy én legyek az első-ő!)
sci-fi (tudományosan kitalált)
humoros (a poén a lényeg)
Kiadó Amigo,Avalon Hill
Egyéb nevek Robo Rally

Képek

Játékszabályok

Játékszabály neve Feltöltés dátuma Feltöltötte Link
RoboRally 2009-07-26 DundaLetöltés
Roborally kártyák 2009-07-27 DundaLetöltés

Leírás

Légy kész elindulni a RoboRally™ robot versenyen! Minden körben véletlenszerűen húzol Program kártyákat, melyek mindegyike a robotod mozgatására tartalmaz valamilyen előírást. Titokban válassz 5 kártyát ezek közül, megtervezve a robotod mozgását keresztül a veszélyes pályán, azzal az elsődleges céllal, hogy sorban megérintsd az összes zászlót. Elérni a zászlót nem mindig könnyű, mert a többi játékossal egy időben hajtod végre a titkos mozgásod. A robotok néha keresztezik egymás útját, kilökik egymást a pályáról és lövik egymást lézerrel. Néha a legnagyobb kihívás az életben maradás lesz!

Ez egy kemény nap volt a bolygón.
RSL973 gyári regiszteres számítógépnek, vagy röviden Russelnek, egy picit kisebb volt a regiszter kvótája és a többi számítógép kigúnyolta őt ezért. Remélte, hogy bosszút áll rajtuk egy RoboRally™ játékban, de nem mentek jól a dolgok neki abban sem. Épp az utolsó kör jött, Russel verseny robotja többszörösen megrongálódott és a program regiszterei közül az egyik be volt ragadva. A verseny törvényei szerint a központi versenyszámítógép Russelnek csak négy utasítást adhat. Nem sok, gondolta Russel. És azok is milyen szegényes utasítások voltak! Russel gyorsan rájött, hogy nincs lehetősége úgy beprogramozni a robotját, hogy elérje a javítási helyszínt. De várjunk csak — mi volt ez? Russel „elméje” hátsó részének a mélyéből, a stratégiai szubrutinjai javasoltak egy alternatív trükköt: Russelnek lenne egy kis esélye elérni a javítási helyszínt ebben a körben, ha rávenné az ellenfelei valamelyikét, hogy lökje meg őt. A versenyben a robotok általában támadó manőverként lökik meg egymást; a -természetesen véletlenül- meglökött robot meg beleesik egy gödörbe. Előnyös pozicíóba téve a robotját, egy lökés éppen bent tarthatja Russelt a versenyben és tisztelet szerez neki a társirányító-számítógépeitől. Russel letöltötte az utasításokat a verseny robotjába.
Visszatért a versenybe!

Dunda

Vélemények a játékról

Sir Muki (2009-08-29)
8