|
Információk
|
Képek
|
Játékszabályok
|
Leírás
A GIPF egy absztrakt stratégiai játék ami egy kicsit a Pente és az Abalone ötvözete.
A játéktábla egy nagy hatszög amelyek a szemközti szögek összekötésével háromszögekre vannak bontva. Az egymást követő körökben a játékosok egy-egy figurát a tábla széléről befelé tolva játékba hoznak, míg 4 egyszínű figura nem kerül egy sorba. Akinek a 4 színe egymás mellé kerül, leszedheti az ebben a sorban lévő ellenfél figuráit is a sajátjaival együtt. Ez a begyűjtési elv minden alkalommal tökéletesen megváltoztatja az aktuális helyzetet a táblán. A cél, hogy sikeresen összeállítsunk minimum 4 figurából álló sorokat, addig, míg az ellenfélnek nem marad egyetlen játékba hozható figurája sem, illetve egyetlen GIPF figurája (egymás tetejére tett dupla figura) sem a táblán.
Sokféleképpen el lehet rontani a játékot! Ha úgy kezded el játszani a játékot, mint a Pente-t, bonyolult alakzatokat alkotva, hogy meglepd és összezavard az ellenfelet, hirtelen bábuk nélkül fogod találni magad, esélytelenül a győzelemre! Ha fejetlenül kitámadva indulsz el, apránként semmisítik meg a sereged, amíg nem marad senki.
Bidu
|
|
|