|
Információk
|
Képek
|
Játékszabályok
|
Leírás
Az Attilában minden a gótok európai betöréseinek és vándorlásainak izgalma körül forog. Melyik játékos lesz a legügyesebb és népesíti be népével Európa földjét?
K.r. után 375-ben járunk. Attila egész Európát lerohanja a hunok lovashordáival. A gótok elmenekülnek előle és egyre mélyebben behatolnak a hanyatló Római Birodalom provinciájiba. Ennek a játéknak a lényege az egykori római provinciák gót gyarmatosítása. Bár ugyanakkor a játékosok harcba bocsátkoznak a különböző törzsek fölötti ellenörzésért, azért az előnyért amit a legnagyobb népességű törzs feletti befolyás jelent.
Mikor egy játékosra kerül a sor, kijátszik egy törzskártyát, ami lehetővé teszi valamelyik szomszédos provincia gyarmatosításának megkezdését az adott törzs számára. Ezzel egyidőben emeli a játékos befolyását a provincia és birtokosa fölött. Amint öt törzs került össze egy provinciában, kirobban a háború a provincia fölötti uralomért közöttük aminek eredménye a béke.
Minden század végén a pontok összeadódnak. Ilyenkor derül fény arra, melyik játékos tartotta legjobban kézben a dolgokat, mert csak az a játékos szerez pontokat, aki a legnagyobb befolyással bír az adott törzsnél. Az a játékos győz, aki négy század után a legokosabban befolyásolta a törzseket és sikerült megszereznie azok fölött a hatalmat, akik legmesszebbre jutottak a terjeszkedésben.
Bidu
|
|
|
Vélemények a játékról
|