|
Információk
|
Képek
|
Játékszabályok
|
Leírás
Reiner Knizia talán legjobban sikerült játéka, amelyben nem érezheted magad győztesnek. Pillanatról pillanatra fordulhat a birodalmak helyzete. Mindig más és más taktikai, stratégiai húzások juttatnak el a győzelemhez vagy a vereséghez...
Az El Grande sikere után a Hans im Glück kiadó megjelentette az című játékot, amely egy szépen kidolgozott történelmi témájú játék. Egy új kultúra fejlődött ki a két folyó közti (Tigris és Euphratesz) termékeny területen. A királyságok messzemenőkig önálló vezetői, akik az Istenek földi helyettesét testesítették meg, megteremtették az első fejlett kultúrát. Még az egyiptomiak előtt summér kereskedők kifejlesztették az ékírás alapjait, és nagyon valószínű, hogy a két folyó közti ország földművesei találták fel az ökrök által vontott kordék kerekét.
Minden játékosnak arról kell gondoskodnia, hogy saját dinasztiája növekedjen és fejlődjön ? szükség esetén mások kárára! Ráadásul a játékosok rendelkezésére áll négy vezető: király, pap, kereskedő, földműves. A játékosok célja, hogy a hatalmas királyságban településeiket kiépítsék. A rendelkezésre álló országok határosak, úgyhogy a támadások és az átvételi próbálkozások napirenden vannak. Mérvadó a győzelem, ha egyedüliként minden területünk egyenletesen fejlődik, amelyért a mindenkori vezető a felelős. Előretekintő tervezés dönt arról, melyik dinasztia fog végül a történelemkönyvekbe bekerülni.
hajnal
|
|
|
Vélemények a játékról
|